Barion Pixel

Marketing tippek #2.

Ebben a bejegyzésben mondok pár tippet, hogyan legyél középpontban a social csatornákon. Ahogy előzó anyagban is elmondtam legyél jelen, szinte mindenhol és folyamatosan adj hírt magadról, még akkor is ha nincs hír.

Szóval legyenek posztok, sztorik. FOLYAMATOSAN!

Fontos a tervezés. Hiába van jó dalod, remixed ha nincs marketing mögötte. Tervezd meg előre adott heted, hónapod mikor mit rakj ki!

Ahol legyél jelen napi szinten:
– Facebook
– Instagram
– Youtube
– Tik tok (Most nagyon trendi)

Szóval a tippek, hogy mit ossz meg ha nincs mit.

– Készíts képet videót, hogyan készül a zenéd
– Mesélj arról kivel dolgozol együtt
– Miért éppen azon a remixen dolgozol
– Mutathatsz részleteket a dalból
– Ezután már kérhetsz vélemenyeket
– Fotó a technikádról

A lényeg, hogy már kiadás előtt várják a követőid. Csigázd őket!
Yotube-ra készíthetsz beharangozó videót (Kb 20-30 mp) ami pár pörgeti az emereket.

Kiváncsivá ás érdeklődővé kell tenni az embereket. A lényeg, hogy mindenki tudjon róla mit várhatnak tőled és mikor.

Nagyon fontos még az időzítés. A dalod premierjét ne hétköznap reggelre tedd mert ugye mindenki dolgozik akkor. Hétvége se jó, mert akkor mindenki pihen vagy családdal van.
Azt javaslom bármelyik nap hétközben jó. Tapasztalatok alapján este 18 óra a legjobb idő erre.

Szóval ha most elolvastad irány a canva vagy photoshop és csinálj egy posztot és történetet, hogy min dolgozol és osszd meg!